Vet inte riktigt.....


Vet inte riktigt vad jag ska blogga om nuförtiden. Bröllop, ja. Fast kan tänka att det blir tjatigt att läsa om. För dom få som läser då alltså... :-)
Finns inte så mycket att skriva om det heller nu. Vill inte avslöja för mycket utan det får bli en överasskning hur allt ser ut och sådär :-)

Magen strular fortfarande för mig. -3 kg och väldigt svårt att äta sedan pappa gick bort. Inte så konstigt tror jag om man tar en närmre titt på allt som händer i mitt liv just nu heller. Bröllopet är bara en liten liten bit av allt. Och dessutom en av dom sakerna som är roliga och som man ska fokusera på just nu för att må bra.

Jag vill inte lägga ut hela mitt liv just nu. Kanske jag berättar någon gång. När jag har mer kött på benen....
Men inte just nu. Det är mycket bara.

Ibland sitter gråten i halsen redan på morgonen. Och jag känner själv att jag har oerhörda problem att fokusera på jobbet just nu. Jag vet att jag borde och att jag måste. Det bara går inte så bra......
Jag hoppas att saker och ting kommer lätta upp snart. Och jag hoppas att jag och mamma får träffa en viss person snart. Kanske det kan lugna hjärtat lite. Hoppas....

Trots allt så står jag här med fötterna på jorden. Lite närmre än vanligt kanske... Men jag står här. :-)
Och jag är lyckligt lottad med världens bästa vänner och familj. Älskar er alla, det ska ni veta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0