Tröttsamma inlägg....

Ledsen för det. Men tyvärr så jublar jag inte inombords just nu.
Alla sjukdommar som fanimej ALDRIG ger med sig. Och så det här förbannade jävla skitvädret!!
Imorse vaknade vi återigen till tokregn, blåst och +7 grader!! :-O Värmen åkte till och med på igen i huset.
 
Vi skulle verkligen verkligen behöva komma iväg på en minisemester eller något. Dit det är varmare och inga måsten finns.  Men vad gör man när man inte har några pengar..... :-/ Och vad gör man när man inte kan åka längre än 2 timmar förräns Theo spyr ner hela bilen :-/ Beats me..... Därav inget jubel just nu.
 
Nä jag vet inte... Men sommaren är väl en tid man ska vara glad och pigg på. Inte tröttare och sjukare än man varit på hela vintern. Och snart har hela juni gått och snart nog börjar hela skiten om igen. Blääää
Ångest!!! Jag bor i fel land!! Jag blir bara mer och mer deprimerad för varje år känns det som. Urk....
 
Å inte har man pengar och shoppa för heller! Gaaaahhh!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0