Jag vill ha semester!

Jag BEHÖVER semester! Efter den här våren är jag totalt jäkla tom i huvudet känner jag.
Ingenting fungerar som det ska. Och hur jag än försöker så finns det inget att lägga på jobbet. Även om jag ÄR intresserad och verkligen vill. Men det går bara inte! Jag fattar inte.....  Ingenting fastnar och koncentrationen är obefintligt. Jag är långsam och jag orkar inte bry mig. Tyvärr.....
 
Och jag hoppas verkligen att jag inte behöver förklara varför det är såhär. Det borde alla mina nära fatta tycker jag.
Det kommer efter om man säger så.... Tyvärr olägligt. Men inget jag kan styra över :-/
 
Hoppas dom här förbannade två veckorna går fort nu.För helt ärligt! Just nu tål jag knappt att sitta här :-/ Suck....
Jag behöver få vara hemma med familjen. Göra roliga saker och komma ikapp med verkligheten. Det blir fanimej inte bra när man får flera kriser och stressmoment att jonglera samtidigt......
 
Roliga saker hitåt tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0