Undrar hur man ska klara sig genom påsk....

Påsken är här! Och jag är rädd att mina ätvanor kommer raseras totalt! Själv disciplin i all ära. Men det här vette sjutton alltså. Jag tänker att jag skall tillåta mig att äta lite extra på lördag. Men det kan ju inte handla om några mängder känner jag. Då raserar jag ju allt jag jobbar för.
Tack å LOV att jag inte är direkt någe förtjust i smågodis. Det skulle varit en ren plåga. Jag är ju glass människa. Och sånt finns ju med mindre socker nuförtiden :-)
 
Inne på träningsdag nr 4 denna vecka. Egentligen skulle jag haft kardio idag. Men eftersom jag är ledig idag och inte har tillgång till gymmet lika lätt. Så passar jag på att köra ben idag istället och kardio imorgon.
 
Dagens pass blev ett modell lättare benpass+rumpa och så lite mage.
 
Djupa utfallssteg:  3x 25 st
Vadhävningar: 1 set 15x50 kg, 1 set 10x 70 kg, 1 set 15x 70 kg
Lårcurl: 1 set 8x45 kg, 1 set 8x 50 kg, 1 set 8x55 kg
Benpress: 1 set 8x100 kg, 1 set 10x110 kg, 1 set 10x120 kg
Höftlyft: 3 set 10 reps 15 kg tyngd.
2 magövningar 3 set 8-10 reps
 
Som sagt ett lättare pass idag. Men ibland får man köra på det med.
 
Glad påsk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0