Möhippa!!

I helgen var det dags för Tinas möhippa. Som vi har laddat för den :-P Och inte en susning hade hon heller. haha!! Underbart :-)
Jag, Maria och Lisa kom lite senare så vi missade själva nappningen. Men hon hade kommit ut i köket i bara bh och trosor och sett allmänt förvirrad och förskräckt ut. hihi.
När vi kom stod hon och tog sexiga underkläders bilder hos en fotograf. Det va underbart å se hur glad hon blev att alla var där :-) Eftersom bara en person fick vara med när hon fotades så fick vi andra vänta i parken. Så vi rullade dit och träffade dom andra tjejerna i hippegänget. Mycket söta, goa och härliga tjejer :-) Volleybolltjejor såklart! För dom är ju sötast ;-)
 
 
Efter detta bar det iväg till dans. Vad jag förstod var det en tjej som varit bakgrundsdansare åt Madonna som var vår instruktör.  Men jag fick än en gång bevisat för mig att det här med kordination.. Det är helt enkelt inte my cup of tea. hehe Men kul vare! :-)
 
 
 
 
Sen var det dags för nästa Outfit och iväg på nästa grej.
 
 
 
Som var att stjäla sin egen lunch på Willys. Tyvärr fick jag ingen bild där för jag var alldeles för hungrig och ivrig med att plocka min egen så jag glömde bort allt annat :-P Men jag hörde att det gick bra ;-)
 
 
En lugn stund med lunch, lite berättelser från alla om våra minnen av Tina. Och Tina passade på att ta en 10 minuters stödvila. Sen va hon i tiptop form igen :-)
En annan hade inte sett den här dagen någe mer om jag ens lagt mig ner :-P
 
 
Sen var det dags för att spela in låtar. Thomas Ledins - En del av mitt hjärta. Och What are words. Självklart fick resten av gänget vara med på ett hörn oxå som bakgrunds sångerskor. Vi får se hur det låter ;-)
 
 
 
 
Efter det hade vi tydligen tid med lite hångel à la Freja Morén tror jag det va ;-)
 
 
I väntan på SPA och relax så gjorde vi.... DRACK! Det är en riktig törstläpp den där Tina ;-)
 
 
Sen var det middag och frågesport till Tina. Och efter det göra iordnig sig och vidare ut på Strömpis. Ett riktigt mysigt ställe :-) Kul hade vi :-)
 
 
Hela goa gänget förutom ett par stycken som inte kunde hänga med ut :-)
 

 
Resten av bilderna är hemlisar. What happens in Örebro stays in Örebro ;-) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0