trots allt....

Jag känner mig glad och tillfreds med livet just nu. Trots allt som hänt senaste året och en tragedi, vad jag kallar det, fortfarande pågår. Jag sörjer och jag känner, men jag väljer att ställa detta åt sidan. För mitt och min familjs välmåendes skull. Vill klargöra att jag inte glömmer något. Absolut inte! Men det är inget jag kommer lägga energi och trycka ner mig själv med.
Jag kommer jobba framåt med att må bra i mig själv. Jag vill verkligen inte må dåligt längre. Och jag kan inte alls för mitt liv förstå varför pappa skulle velat att jag skulle göra det heller. Han har aldrig tyckt om när jag är ledsen och gör det sannerligen inte nu heller. Han vill att jag och alla i vår familj ska må bra och vara lyckliga.
Men, var sak har sin tid. Tid är nyckelordet. Jag tror på att med tiden, kommer allt ordna sig till det bästa.
Under tiden fokuserar jag på det som får mig att må bra. Min familj, mina nära och kära, meditation och välmående i fokus.
 
Jag har ett brinnande intresse för något! Något jag innerst inne alltd anat, men aldrig provat. Nu har jag provat och tänker gå vidare så långt jag kan. Jag ÄLSKAR det :-D Såå kul och såååå coolt :-D Jag kanske berättar vad det är någon dag när jag känner mig modigare ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0