Funderar lite...

 
Håller på att fundera på hur jag ska göra för att hitta tid till träning. Och framförallt VAD jag ska göra för träning. För det måste vara nått jag tycker är kul. Annars ger jag upp ögonaböj. typ.....
 
Kvällarna är den enda tiden jag har. Och på dom två-tre timmarna ska man hinna fixa fram kläder till kidsen till dagen efter, grejja välling och preppa kaffe till dagen efter. Och kanske plocka ur nån diskmaskin, dammsuga och torka golven ibland. Sen vill jag ju hinna pyssla med det jag brinner för mest just nu. För utan den träningen kommer ingen utveckling... Och så vill jag ju hinna med att umgås med min andra hälft oxå.
Så hur ska jag tycka in träning där är det tänkt? Och VAD för träning? Hmmm...
Dygnet har alldeles för några timmar......
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rekommenderar Tabataträning. Jag kör Medans barnen är vakna. Tar endast 20 minuter

2013-01-28 @ 19:51:34
Postat av: Lindah

Inte meningen att posta anonymt :-)

2013-01-28 @ 20:38:12
URL: http://grodfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0