TGIF!!

Äntligen fredag!!! :-D Att man kan bli på bättre humör och gå med lättare steg bara för att det är fredag.
Visst, morgonen var inte den bästa med skrik, bråk, vägrande, bajsande och dumma dumma dagis hela vägen in. Och för att fortsätta en stund inne på dagis med. Men sen var det rätt så skönt å få sjunka ner i lugn och ro på kontorsstolen och dricka lite kaffe och slappna av. :-)
Men, jag lägtar såklart ändå tills jag får hämta hem mina små troll och göra helg.:-)
 
Imorgon ska jag först jobba några timmar. Hoppas verkligen det inte blir långvarigt.... Ska försöka mysa till det med lite mysfrulle imorgon med. Får se om man orkar :-)
Vad resten av helgen bjuder på får vi se. Det finns inget mer än så inplanerat iallafall. Vilket känns VÄLDIGT skönt :-)
 
Förövrigt funderar jag på att ta upp det här med bakning igen. Det går ju verkligen i perioder för mig. Men det är ju jädrigt roligt å baka goa saker :-) Och nu börjar jag bli sugen å sätta igång igen.Känner mig mest sugen på å göra fina cupcakes. Mmm vi får se :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0