Stadigt på jorden

Åter till verkligheten. Står stadigt med båda fötterna på jorden. Just idag känns det som jag pustar ut lite efter dom senaste två veckornas jobbiga dagar och känslor. Man får omfamna dom dagarna man känner så, ta till sig av allt bra man känner just då och samla energi för resan framåt. Jag vet hur jag ska göra för att finna tröst. Och även om det kanske verkar så för er utåt, att jag totalt gått och deppat ihop mig. Så är det inte så. Jag använder bloggen att ventilera mina känslor. Eftersom jag absolut inte alls kan sätta några ord på dom. Och frågar någon hur jag mår så säger jag nog bara "jorå, det är okej" och sen inget mer. Och det kommer inte komma något mer heller om det. För jag kan inte sätta ord på det. Så jag skriver om det ibland istället.
MEN, ingen fara. Jag har inte deppat ihop. Jag sörjer min pappa. Någonting jag måste gå igenom helt enkelt.
Så, nog om det :-)  
 
 
Helgens bravader, inget roligt vad jag vet iallafall. Dagen består av jobb som vanligt. För att vid 14 taget ruscha hem å hämta kidsen. Och sen tillbaka igen runt 17 taget för att jobba hela kvällen och förmodligen en bit in på natten oxå. Och sen upp igen imorgon lördag och jobba ett tag till. Förhoppningsvis, så går allt smidigt och lördagen blir inte så lång. Så kanske man hinner hitta på något med kidsen :-) Vi får se helt enkelt.
Jag tänker iallafall unna mig en hel jäkla massa gott godis ikväll! Det är jag värd efter två nätter med sammalagt 7 timmars sömn. Oboy.... det kommer bli en lång kväll och natt....
 
 
 
Kärlek och ljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0