Full ruljans

Lördagen innehöll mycket skoj. Jag inledde dagen med att göra en rejäl lyxfrulle till hela familjen. Mycket uppskattat faktiskt :-) Förutom Agnes då som hellre åt turkisk yoghurt och bär med mig :-)
 
 
Sen var det dags å göra iordning för kalas. Agnes fyllde 2 år igår söndag men familjen kalasade henne redan i lördags :-) Lagom stoj å stim och jättemysigt att få träffa familj igen :-) Och tack för alla jättefina presenter :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter kalaset var slut så väntade nya roligheter. Iallafall för mig :-P Girls night out väntade :-)
Av med mamma masken och på med partybrudsmasken å iväg till Lisa för å träffa girlsen. En JÄTTE kul kväll med massa tjejsnack och dans på HB.
 
 
 
 
 
 
 
Blev väckt 9.30 söndag morgon med frågan om jag ville äta frukost med familjen eller sova vidare. Jag masade mig faktiskt upp :-) Men sen sov jag middag med Agnes 2,5 timma. Vääääldigt skönt :-) Mådde bra så det var ingen fara. Men tröttheten kommer man liksom inte ifrån hur man än gör. Speciell inte när man varit vaken 22 timmar i sträck. Söndagen blev bara en massa mys med familjen. Agnes födelsedag som firades med en tårtbit direkt på morgonen. Och så paketet från mamma, pappa, Rasmus och Theo. Nöjd Agnes 2 år :-D
 
 
 
 
 
Nu! Måndag morgon. Ny vecka nya tag. Nu kör vi! :-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fanns det någon pizza kvar när du kom hem på natten då? ;)

2012-10-22 @ 13:46:29
Postat av: Kristin

Japp!! Han våga inte annat ;-)

2012-10-23 @ 08:20:00
Postat av: Charlotte

vad god tårtan ser ut. :D
grattis lilltjejen.. eller stora tjejen nu ska man väl säga. :)

2012-10-24 @ 10:22:32
URL: http://badgirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0