En jobbig helg till ända

SKÖNT! Måste jag säga. Jag har inte sett fram emot denna helgen som var direkt. Det kan jag inte påstå. Något man var tvungen att ta sig igenom helt enkelt bara.
 
Jobba från 8 på morgonen till 3.30 morgonen efter var ingen direkt höjdare. Det var tur vi hade massa smågodis å suga på så socker ruset gjorde att man orkade. Strax före 4 var jag i säng och försökte sova. Lättare sagt än gjort...... Det tar ett tag å varva ner.
Vid 8 dagen efter var jag på benen igen för å åka in till jobbet igen. Och sen jobba några timmar in på eftermiddagen.
Resten av dagen..... puh säger jag bara... Jag kan inte beskriva denna sjuka trötthet i hela kroppen.
22 var klockan på lördag kväll när hela kroppen skrek SÄNGEN!  Sen fick jag sova ända till 9 på söndagen. Och det käns som det räckte rätt lång väg ändå :-) Känner mig rätt okej idag även om det såklart kommer lite efter.
Tyvärr är ju inte kaoset från helgens jobb över än då...... Det fortsätter väl några dagar till antar jag :-/
MEN! Det är ju kul å jobba! Eller hur ;-)
 
Snart fyller Agnes år och jag måste börja fundera ut lite presenter åt henne. Hon är ju så tjejig så det är inte klokt. Och jag slutar aldrig förundras över hur annorlunda hon är Rasmus och Theo. Det är så kul å se :-) Hon går tex alltd och sjunger på någon liten visa. Leker gärna i lugn och ro med sina dockor och dockvagn. Bygger lego eller provar kläder :-) Får se vad jag hittar på :-)
 
Mammas hus är sålt och vi har hittat en superfin lägenhet som hon ska bo i. Känns som en stor tung sten fallit från allas våra axlar gällande allt detta. Det känns som det värsta är i upplösningsfasen nu. Och nu är det mest bara praktiska saker som möbler och flytt kvar å pyssla med. Känns riktigt bra :-)
 
Jag har lite smått hittat tillbaka till träningsglädjen igen. Iallafall volleybollen på torsdagar som gör mig SÅÅÅ glad och SÅÅ mycket lättare i själen :-) Sen är det bara resten som måste igång igen. Det får komma när det kommer :-)
 

Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

fin liten familj du har ♥

2012-10-12 @ 23:20:43
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0