Snackar en massa SKIT!

Jag är irriterad. Bara för att jag inte har sovit inatt så kommer det just nu idag att gå ut över alla som förespråkar LCHF och tror att det är lösningen på all världens överviktsproblem.
 
Fröken duktig här (moi) har i ett par veckor nu försökt att dra ner på sockret rejält. Bla genom att äta mycket grönsaker till maten. Ibland vanlig sallad. Men ofta rivna morötter och väldigt ofta broccoli och blomkål. Eftersom det mättar och är nyttigt och även skitgott. Igår bytte jag ut potatisen mot blomkålsris. Jag fick i mig ungefär 4 köttbullar och några tuggor av denna blomkålsris innan jag känner mig tokmätt. Kände redan efter det här att det började mola lite i magen. Men sen åkte jag och tränade och inget mer hände.
 
Förräns inatt. När jag vaknade av ett intensivt illamående. Jag var helt säker på att jag hade fått magsjuka när jag låg där på knä framför toaletten och hulkade med jordens magont. Fyfaaaaan säger jag bara! Ångesten var total!
Efter en halvtimma insåg jag att jag inte kommer att kräkas. Utan kröp tillbaka till sängen och intog fosterställning och försökte sova en stund.
Idag molar det i magen och jag har ett diffust illamående kvar. Jag vågar knappt äta ett skit.... Tänk om det blir lika igen. :-( Tack så förbannat jävla mycket LCHF skit äckel piss diet!!! Nu blir det till å knapra Omeprazol och suga på en potatis hela helgen. TACK!!
 
Och prata eller börja inte ens disskutera hur bra LCHF är igentligen eller hur man SKA göra med mig. Inte idag. För då JÄVLAR!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0