Näe jag vet inte...

Jag har nog inte så mycket att blogga om nuförtiden. Eller... jag har väl inte haft tid riktigt heller. Och när man kommer hem känns det inte som prio ett när man äntligen får någon timma för sig själv.
Då umgås jag hellre med min äkta hälft eller läser en bra bok :-)
 
Saker att se fram emot:
 
Det är 5 dagar kvar innan jag och Maria ska gå på Twilight Breaking Dawm Part 2. :-D
Det är 9 dagar kvar innan jag och brudarna ska partajja loss på Ladies night på Läkerol Arena :-D
Det är 27 dagar kvar tills Hundraåringen Tolvan festen på jobbet.
Det är 28 dagar kvar tills Rasmus klass ska ha luciafirande
Och så julafton såklart då! Det ser jag faktiskt fram emot. En lugn och skön julafton hemma. Det behöver vi verkligen efter allting som hänt detta året :-)
 

Kommentarer
Postat av: Kristin N

Ska på Twilight ikväll!

2012-11-15 @ 12:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0