Fattar det knappt!!

Känner mig bubblig och lycklig! Om bara två veckor ska vi få säga ja till varandra framför alla vi älskar och som står oss nära. Känns overkligt. :-)
Och nu verkar det som att kanske vädret börjar vända oxå. Nu har det ju varit två riktigt sköna dagar. Och vi har haft det supergött hemma och hunnit mysa massor trots allt som är kvar att göra.

Och hur mycket jag än förbereder och planerar så kommer det som sagt ändå bli tokmycket dagen innan och på självaste dagen. Så det är lika bra att försöka tagga ner. Det kommer blir skitbra detta.
Jag får ju stå därframme och säga ja till min själsfrände!! :-)

Fast nu får ingen mer ändra något som att inte komma eller ändra sig på något sätt. För nu kan jag inte göra om bordsplaceringarna längre. SÅdetså! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0