Snart över. Tror jag...

Måndag idag och Theo fick gå på dagis. Han var feberfri hela dagen igår och höll bokstavligen på att riva hela huset OCH tomten. Plus att han inte gjort annat än bråkat med Agnes i all sin rastlöshet när han varit hemma.
Så idag fick det bli dagis. Och det verkar som han längtat. Han bara rusade in och glömde nästan att krama sin pappa hejdå :-) Skönt när det är så ändå :-)

Agnes hade ju feber igår morse men var feberfri på kvällen. Feberfri idag med men verkar rätt så trött fortfarande. Så hon får vara hemma idag med och kurera sig i lugn och ro :-)


By the way mr Chef på jobbet!!. Det är verkligen jättekul att vara hemma med två influensasjuka barn med hög feber samtidigt. Speciellt när dom skriker hela tiden nästan och man bara bär, bär och bär. Så ursäkta mig så förbannat jävla mycket att jag inte hade tid att sätta mig vid datorn och skriva ett mail till dig och tala om att jag var hemma för vab exakt på den dagen! Och för att jag inte ringde till dig med skrikande ungar i örat (om du ens svarar). Utan att jag gjorde det idag istället.
Att du faktiskt ens påpekar att jag minsann måste meddela dig på en gång är rätt så komiskt faktiskt.
Alltså, med tanke på att du typ ALDRIG ens svarar på mina mail.

Det händer liiiite FÖR mycket just nu för att jag ska klara av å vara helt stabil i allt. Så det ligger lite lätt ansträngning i att inte spåra ur och svara riktigt dåligt. Även på en sån liten grej.... tyvärr.
Så till alla. Verkar jag labil på något sätt. Säg inte sånna tjasskiga saker som "har du mens eller" eller annat skit. Det är bara jävligt tacky. Och risken finns att jag inte kommer vara snäll tillbaka. Och jag har ingen lust å va elak. So please, dont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0