Jag vill verkligen


Jag vill verkligen ha fokus och allt under kontroll. Men just nu känner jag mig oerhört stressad!!!
Jag sitter liksom och scrollar i min jäkla kalender fram och tillbaka. Och förstår inte riktigt hur jag ska få ihop allt med jobb, bröllopsplaneringar och familjeliv.

Jag är så jäkla rädd att jag ska missa något gällande bröllopet. Det ploppar ju upp saker såhär i slutet som man aldrig ens tänkte på i början. Hur svårt kan det va å planera ett bröllop liksom...... :-/
Fast just då räknade jag inte heller med att våren skulle vara fullskiten av projekt på jobbet som innebar tre utlandsresor och helgjobb. :-/

Ladies and gentlemen. Bröllopsstressen has arrived!!  Pust och stön.....


Kommentarer
Postat av: Petra

Kommer gå så bra så! :) Väntar fortfarande på listan med saker jag kan göra jag! :)

2012-03-27 @ 11:26:58
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0