Bildbomb från Wien

Onsdag:



Hotellrummet. Inge lyx direkt. Men väldigt mysigt :-)



Vi tog en kik på den vackra domkyrkan mitt på torget.





Och tog en pizza och en kall öl på en sjukt mysig restaurang.



Första dagen på kongressen. Vi har precis hämtat ut vårt material.





Samlade man ihop 10 st olika pins så kunde man vinna sig en Samsung platta. Tror ni jag vann......



Nån känd klocka av något slag. Fick aldrig höra den spela dock. Vi missade den hela tiden trots att den var alldeles vid hotellet.

TORSDAG:




Det förekom kanske lite shopping...... :-P



En liiiiten liten bit av den enorma kyrkan mitt i stan igen.





Fika på starbucks såklart :-D







En 2,5 timmas lång promenad så passerade vi såklart spanska ridskolan. :-) Oerhört vacker byggnad.





Och en massa andra vackra byggnader. Bla dom här två identiska byggnaderna mitt framför varandra. Vet inte vad dom har varit, men förmodligen kungliga byggnader. Numera muséum.



Här kunde man sätta sig och ta en vilopaus mitt i sightseeandet om man ville :-)



Slott everywhere verkade det som....





Och mitt i stan, en isbana. Med typ plus 15 grader ute. Klingade aninges fel.....

















Världens shopping gata deluxe fanns det oxå. Allt på samma länga. Jag shoppade såklart friskt.... eller nått...


Lägger in en paus här och fortsätter lite senare idag. Nu måste jag jobba en stund :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0