Lyckorus


Jag är liksom fortfarande uppe i något slags lyckorus känner jag. det går inte en dag utan att jag tänker på bröllopet eller tittar på någon bild :-D Känner mig som världens lyckligaste.

Folk säger grattis på jobbet men undrar över skitvädret vi hade. Ja... det regnade heeeeela dagen.
Och visst, jag kan tycka att det var jättesynd. För det hade ju varit underbart att kunna vara ute i solen och ta kort och skåla mm. Men när vi satt där i lördags. Tillsammans med alla som vi älskar. så HELT och totalt ärligt från hjärtat. Så spelade det ingen som helst roll att det regnade :-) Det var den underbaraste dagen någonsin.

Och jag vill göra om den igen!! Att få känna sig som en prinsessa för en dag. Vilken tjej har inte drömt om det ;-)
Fast all planering och stress innan.... njaaaeeee.

Änen gång. Tack för att ni ville komma och fira vår dag med oss. Och tack så otroligt mycket för alla presenter, blommor och bidrag till vår bröllopsresa. som vi redan börjat fnula på vart det ska bära av :-)


Kommentarer
Postat av: Elin

Håller helt och hållet med dig. Jag skulle också vilja göra om den dagen. Vi hade också en helt underbar dag. Varför skulle den gå så jäkla fort bara?

2012-06-07 @ 22:09:00
URL: http://zidde.blogg.se/
Postat av: Charlotte

vilken vacker bukett =)

2012-06-21 @ 10:19:02
URL: http://badgirlsdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0