Rätt nice

 
Igår beställde jag en Iphone 5!!!  Ska bli riktigt skönt å äntligen få en ny telefon. Min är rejält puckad nuförtiden. Men det blir väl så när man använder den frenetiskt :-)
 
Familjens allmäntillstånd är lika med småkrassliga. Men ja, så är det ju under vintern så det är inte så mycket å tjaffsa om. Min mage är totalt dum i huvudet och strular som attans. Gick ner dom två kg jag gick upp sista jag fick en attack. och nu har jag gått ner ytterligare 1 kg. :-/ Den beter sig väldigt underligt måste jag säga....
Men det är ju helt upp till mig å få ordning på kosten. Det jag upptäckt hittills är att jag är otroligt känslig för fett. Smör, grädde, bacon.... ja feta saker helt enkelt. Starka kryddor grejjar jag inte heller. Vi får väl se efter vägen hur det ser ut med andra saker. MEN, gilla läget! Det finns dom som har det värre :-)
 
Imorse när jag klev ut var det alldeles lugnt och stilla. Ingen blåst och inget snöande. Bara -6 grader och otroligt frisk och skönt :-) Så ibland är den där promenaden mellan bilen och sjukhuset rätt jädrans nice alltså :-)
 
Ja... Lite lätt osamanhängande och kanske helt ointressant men ja, så är det :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0