Nytt år, äntligen!

År 2012 i bilder
 
December år 2011. Svärmor Marita fick beskedet bröstcancer.
 
Gott Nytt år 2012!! Det nya året firades in med skumpa på altanen i tron och hoppet om ett nytt och bra år.
 
Peter firar in sin titel Jon of the Year 2011 som delas ut efter varje nyår :-)
 
Jag åker till Cypern i jobbet i februari 2012
 
Vardagsromantik i en jobbig februari månad.
 
1 Mars 2012 föddes Maria och Peters son Anton <3
 
Precis samtidigt som jag befann mig i Wien i arbetet.
 
4 April gick min älskade älskade pappsen bort. Han orkade inte vara sjuk längre och gick vidare... Till en bättre värld.
 
Brynäs vinner SM guld april 2012
 
Min möhippa Maj 2012
 
Peters svensexa Maj 2012
 
Emma och Patriks dotter Alice föddes Maj 2012
 
Vi gifter oss 2 juni 2012. En av dom underbaraste dagarna i hela mitt liv. :-)
 
Maria och Peters Anton döps i Juni 2012.
 
Gamla tvättmaskinen ger upp och vi får köpa en ny i juli 2012.
 
Vi köper vår superfina Polar husvagn i juli 2012 :-)
 
Som tar oss till Öland och som visar sig bli en jättemysig mammaträff med "mina" mammor i juli 2012 :-)
 
Bartömning hemma hos oss i augusti 2012 tillsammans med dom bästa! <3
 
Smekmånad i Marmaris Turkiet i september 2012
 
Med en sidstickare till Rhodos stad när vi ändå var i krokarna :-D
 
Älskade Agnes fyllde 2 år den 21 oktober 2012. <3
 
Tjejfest med dom goaste brudarna i oktober 2012. <3
 
Breaking dawm Part 2 bio med Maria :-D
 
Mitt älskade familjehem såldes i november 2012. i Januari flyttar dom nya ägarna in....
 
Ladies Night med dom bästa brudarna i november 2012.
 
En av mina bästa vänner Petra väntar bebis i februari :-)
 
Året avslutas med en markering på en tydlig nystart!!
 
Och nya bättre tider väntar. För nu vet jag :-D
 
GOTT NYTT ÅR ALLA NÄRA OCH KÄRA!!.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0