Back to work

Agnes är feberfri och jag är tillbaka på jobbet. Måste nog ändå erkänna att det varit skönt att vara hemma med Agnes ett par dagar. Att få bara vara med henne och släppa allting annat. Vila huvudet ett tag från allt....
Det har fungerat faktiskt. Visst, jag kanske inte sovit jättebra. Men lite bättre iallafall.

Idag är jag tillbaka på en stressig arbetsplats. Det sjuka är ju att jag ju tycker att mitt jobb är kul!! Så det är lätt att komma upp i varv igen.

Idag väntar en stressig dag med en massa korrigerande och testande på cypern datorn.
Tandläkaren på em och sedan ett boxningspass till kvällen.

Ha en skön dag alla. GO BRYNÄÄÄÄÄÄS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0