Det är ju inte gratis direkt.....

Vinterkläder till tre kids är inte direkt gratis kan jag lova. Och det värsta av allt är att allt i stort sett måste inhandlas i september redan om man ska få det man vill ha. För sen tar det slut och så börjar rean i november lr nått :-/ Knepigt det där.....

Iallafall så har vinterkläder till Rasmus hittills gått på 2600 kr!!! Tack å lov delas det på två eftersom Tommie betalar hälften. Men jävlar i min låda alltså....

Och idag var jag iväg och handlade en vinteroverall, mössa och fleecejacka till Theo. Det gick lös på 1000 kr.
Han kommer få begagnade Gore-tex skor däremot. Det får duga i vinter och det tror jag blir bra. Förra året köpte vi vinterstövlar för 700 kr åt honom som han växte ur innan han hann använda dom ens :-/ Snopet....

Agnes har fått ärva en helt oanvänd brun FIX overall i strl 80 som Theo aldrig hade på sig. Hann växa ur den såklart... vad annars :-/. Och sen får hon ärva Theos gamla svarta Didriksson overall han hade förra året. Som han oxå hann växa ur innan säsongen var slut. Har köpt ett par begagnade vinterkängor till henne oxå faktiskt.
Kvar är väl vintermössa och vantar.

Just ja!! Fleecefodrade regnkläder! Attans.... Lite kvar å handla alltså :-) Den som ändå kunde vinna lite pengar....


Katjiiiiiing!!!


Kommentarer
Postat av: Lindah

Vi har aldrig haft fleecefodrade regnklæder. Har aldrig saknat det heller

2011-09-20 @ 16:57:11
URL: http://www.grodfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0