Mycket å göra

Det blir inte mycket tid till nånting i fritidsväg nuförtiden känns det som. Bloggande blir lite lidande tyvärr...
Fast å andra sidan bloggar jag ju först och främst för min egen skull. Skönt att skriva av sig det man funderar och tänker på. "någon" att berätta saker för som inte säger bra eller anus om saken. :-)

Det händer mycket känns det som. Det är faktiskt redan riktigt kul att jobba igen. Man kommer in i det läskigt fort.... När man dyker på problem blir man som ställd och kommer inte alls ihåg hur man gjorde. Men sätter man sig ner så kommer det sakta tillbaka igen. :-) Det finns där i bakhuvudet någonstas allting :-) Skönt!
Jag saknar dom därhemma såklart. Men jag vet att kidsen har det superbra med sin bästaste pappa.

Vi har sålt en av våra bilar som bara stod på gräsmattan och agerade lekstuga åt Theo. 15000 kr rakt ner i bröllopsfickan :-) Inte dåligt :-P

Vår vanliga bil har såklart pajat så den ska in på verkstad på måndag. - 3200 kr där då..... :-/
Kortbeställning från Theos dagis och Rasmus skola. Sluta väl på en 500 kr där med.
Ska och rätta till nacken som bråkar med mig. -600 kr där.
Ja det är säkert någe mer som jag glömt, eller så blir det mer längre fram. Månaden har ju precis börjat.

Oh just! Agnes fyller ju 1 år om självaste 17 dagar bara! Kalas på lördagen blir det :-D Vår stora lilla tjej!
Hon säger "tatt" när hon får något att äta. Där och titta kan hon säga. Och såklart mamma och pappa. Det känns som att hon kommer bli lite tidigare att prata än Theo. Men det hade ju sin förklaring med hans öronproblem.

Bröllopsplaneringarna har verkligen tagit fart nu. Har hittat en butik som kan göra buketten precis som jag vill ha den och för ett vettigt pris :-) Så det känns jättebra. Skall väl boka med dom snart tror jag.
Tårtan är jag nog rätt så mycket på det klara med hur jag vill ha den. Våningstårta eller inte... Det får vi se ;-)


Fundar lite på att skicka ut Save The Date kort... Fast elektroniskt isåfall :-) Får väl se hur det blir :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0