De va ingen vacker syn :-/

Tog en runda förbi Twilfit innan jag skulle träffa tjejerna för lunch på stan. Tänkte jag skulle kolla lite på underkläder till bröllopet. Då tänker man ju såklart, underkläder som håller allt på plats!
Dvs FRUKTANSVÄRT fula underkläder. Inga bröllopsnatten raffset här inte. Nä hon plockade fram en BH som tydligen skulle vara 1-2 strl mindre än jag vanligtvis har. Bara för att sitta stenhårt under dagen så jag inte skulle behöva gå och "puffa" upp dom hela tiden. Sen då till trosorna.... jösses :-/ Mormorstrosor släng dig i väggen säger jag bara. Dom här gick ända upp ovanför naveln. IIIIK!!!  MEN, det höll ju faktiskt in allt. En BH som är för liten. Och så den här extra extra höga och tighta mormorstrosan som gick ovanför naveln. Så blev det ju som en cirkus 1 dm bred glipa mellan bh och trosa som inget täckte.  Och ja... Du kan ju tänka dig själv om du tar en deg och kniper ihop den hårt på varje sida. Vad händer i mitten? Behöver jag säga mer....

Underkläderna åkte av illa kvickt och sen drog jag ut därifrån. Jag tror jag gör som Karro sa. Jag väntar till i maj med den här underklädesgrejjen. I hopp om att det skett någon extrem förbättning med kroppen då!

Det va ingen vacker syn, det vill jag lova....


Kommentarer
Postat av: Petra

Bröllopsnattens underkläder kanske du kan önska dig av mig som ska på victorias secret i NY! ;)

2011-11-15 @ 22:23:05
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: cattis

Nä Usch för twillfit, de kan ju inget! Skönt med för liten bh då...vilken idiot. Gå till rena rama under, de är bäst.

2011-11-15 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0