Jag har hittat den!

Jag och mor åkte in till västerås och provade bröllopsklänningar i tisdags. Igentligen bara för att kika lite eftersom det är tidigt ännu. Servicen var så otroligt bra och hon som hade hand om mig tog fram exakt sådant som passade mig och i exakt storlek. Jag som gått där och oroat mig för att se fet ut i allt jag satte på mig fick mig en chock. Allt satt så fint! Och tack vare servicen blev provningen magisk :-D

Till sist tog hon fram en alldeles speciell klänning. Bara hon höll upp den tänkte jag WOOOOOOW!!!
När jag fick den på mig blev jag som alldeles varm i kroppen och bara kunde inte sluta le. :-)
Jag stod där och fånlog hela hela tiden. Och expediten sa det att "jag tror du hittat den" :-D
Jag kände mig verkligen som en prinsessa i den. Och jag kände mig vacker :-)

Jag har hittat den och ska beställa den i dagarna. Det är lite lång leveranstid på ca 4 mån. Men det är ju bara bra. Det är ju ett tag kvar. Ingen idé att vänta om jag hitta tden jag vill ha tycker jag. :-)

MEN! Jag tänker faktiskt inte lägga ut någon bild på den även om jag har en. Det får snällt vänta ;-) OM jag nu tänker lägga ut den... vi får se ;-)


LYCKLIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0