lite om mycket

Jag vet inte riktigt, och jag vågar nästan inte skriva det. Men livet är liksom bara helt enkelt gött just nu.
Jag mår riktigt bra måste jag säga :-) Det känns skönt att vikten är på väg nedåt, även om det är kämpigt vissa dagar med suget efter sött. Men skam den som ger sig!!
Jag kan inte med ord beskriva hur det känns att få träna volleyboll 1 dag i veckan! Det är så kul så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Den här sporten har verkligen en stor del av mitt hjärta. Det kommer den nog alltid ha.
Det här gör att jag känner mig SÅ glad s jag vet inte vad :-D Det liksom bara spritter i hela mig. hihi

Theo var på dagis idag och det gick jättebra att lämna honom idag med :-) Hoppas det håller i sig nu för känns ju faktiskt bra mycket bättre å lämna en glad och nöjd unge än en skrikande och arg en.
Så det har varit bara jag och Agnes 5 timmar idag. Hon har sovit mycket idag. Hon verkar passa på att göra det när Theo inte är hemma. Lite mer lugn och ro då. Mamma har oxå passat på att vila :-)
Åboy vad Theo har börjat prata. Det pratas och pratas och pratas i ETT! Det är såklart inte tydliga ord helt och hållet. Men ja, ni som har barn vet vad jag menar :-) Han pratar så vi blir helt matta. Och jag tycker det är så jäkla KUL! Det är underbart. Och vi uppmuntrar honom hela tiden och han blir jätteglad :-)

Imorrn ska jag och Agnes jaga sidenband till dopklänningen. Jag vet precis vilken färg jag vill ha :-D








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är såå otroligt söt!

2011-02-01 @ 22:09:22
Postat av: Sofie

Jag gissar på lila :)

2011-02-03 @ 15:03:38
Postat av: Kristin

Yepp! Lila :-D

2011-02-03 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0