Status

Rasmus är fortfarande sjuk. Feber och har idag varit dålig i magen oxå. Men nu på kvällen verkade alvedonet äntligen verka och febern försvann helt. Plus att han själv kände sig piggare. Men vi tog ändå en sväng in till hälsocentralen eftersom han klagade på fruktansvärd halsont. Men ingen halsfluss tack å lov.
Nu är det bara att hoppas att han återhämtar sig fort stackarn och att ingen mer insjuknar.

Själv är jag fortfarande väldigt konstig i magen. Jag kan känna mig väldigt hungrig, men vill igentligen inte alls äta något. Plus att det är lite diffust illamående som kommer och går. Trött och lite orkeslös. Men ingen feber. Knepiga virus det går nuförtiden :-/ Verkar inte ha sugit sig fast på varken Agnes, Theo eller Peter än så länge iallafall. Hoppas det håller sig borta!

Eftersom vi inte vet hur det kommer se ut på nyårsafton har vi fått lov att ställa in våra planer.  Är alla friska och krya på nyår så får man se det som en bonus ändå. Livet som småbarnsförälder. Det blir aldrig som man planerar! :-/ Men men, nästa år kanske :-)

Nu ska jag smocka i mig glass. Efter nyår är det andra nyttigare dagar som gäller. Så nu tänker jag passa på! :-P


Kommentarer
Postat av: KristinN

Låter som min magkatarr... Ta det lugnt med glassen för lillmagens skull...

Kommer sakna er på nyårsafton.

Kramar till alla

2011-12-29 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0