Imorgon börjar det!

Allvaret! Det där allvaret som vi egentligen aldrig fick känna på ordentligt eftersom Agnes kom så tätt efter Theo.
Men nuså, nu är det allvar. För alltid....
Imorgon börjar både jag och Peter att jobba heltid igen och småglina ska gå på dagis må-to mellan 6.30-16.30 och fredagar 6.30-14.00.
Fifasen vilka långa dagar....  Om jag känner mig själv rätt kommer dom inte gå riktigt så långa dagar. Iallafall inte såhär i början. Det kommer krypa och klia i mig så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag vet det, jag känner mig själv... Jag kommer rymma tidigare från jobbet för att hämta mina små.

Jag har iallafall förberett lite för veckan och för morgondagen.
Bakat saffransbullar med mandelmassa
Gjort rischoklad
Handlat
Plockat undan alla leksaker
Dammsugit
Torkat golven
Vikt tvätt
Tagit fram kläder till båda kidsen till imorgon
Packat extra kläder till dagis för båda kidsen
Tagit fram kläder åt mig själv till imorgon
Gjort iordning välling till kidsen till imorgon bitti
Preppat kaffe till imorgon bitti
Tagit fram matlådor till både mig och Peter.

Kanske har glömt nått..... aja, nu har jag iallafall duschat och precis satt mig ner. Lite slappande hinner man med innan det är sängdags :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0