Träningsschema

Träning pågår.  Förutom detta schema blir det en promenad varje dag på ca 30 minuter. det är ju vardag när man är småbarnsförälder :-) Lägg även på lite styrke efter passen som skall ökas på efter hand. Det är ju MUSKLERNA jag vill åt :-)  Idag är jag inne på dag 5 :-D

Vecka 1
* Dag 1: Gå 1 min. Spring lugnt i 6 min. Ta en kort paus. Vänd tillbaka och upprepa på vägen hem.
* Dag 2: Ledig
* Dag 3: Ta en halvtimmes promenad.
* Dag 4: Gå 2 min i lugnt tempo. Spring 7 min. Ta en kort paus. Vänd tillbaka och upprepa på vägen hem.
* Dag 5: Gå 2 min i snabbt tempo. Spring 6–7 min. Vänd och promenera hem.
Dag 6: Unna dig en ledig dag. Eller ta en promenad i långsamt tempo.
Dag 7: Gå 2 min i lugnt tempo. Spring 7 min. Ta en kort paus. Vänd tillbaka och upprepa på vägen hem.

Vecka 2
Dag 1: Ta en promenad i raskt tempo på minst en halvtimme.
Dag 2: Gå 2 min. Spring 8 min. Vänd tillbaka. Gå 2 min. och spring 8 min.
Dag 3: Ledig... var det någon som sa något om video?
Dag 4: Gå 1 min. Spring 9 min. Kort paus. Vänd tillbaka och spring 9 min och gå den sista biten.
Dag 5: Ta en promenad på 45 minuter, gärna i raskt tempo.
Dag 6: Gå 1 min i lugnt tempo. Spring 9 min. Vänd tillbaka och upprepa på vägen hem.
Dag 7: Ledig. Ännu en vecka har genomförts.


Kommentarer
Postat av: Debbie

Vad sjutton, jag gjorde ju just dag 5, vecka 2 enligt ditt schema. Är jag "ahead of myself"? ;)

2011-04-26 @ 10:26:05
Postat av: Lindah

Heja heja

Jag gjorde precis dag 2, vecka 3 :-)

2011-04-26 @ 10:36:55
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0