So far so god

ÄN så länge så är han piggelin vår lillgosse. Att han somnade härnere... ja jag vet inte. Vi får se om det utvecklas något mer eller om det var nån slags eftersläng av sjukan som var senast.
Annars har dagen rullat på rätt så bra. Blev en innedag idag eftersom det regnat hela jäkla dagen! Väldigt kul... typiskt april väder :-/
Blev lite hämtmat ikväll oxå. Vi var alldeles för trötta för å ställa oss å laga mat. Kristin var sketaduktig och tog en kycklingsallad ;-) Ja, jag har ju liksom gått å gjort bort mig totalt när jag bidde med i en viktutmaning som Emmy
trasslat in mig i. ;-) hihi  Så nu äre väl bara å göra det bästa man kan av det :-) Får se hur bra det blir med den saken. Men, jag ska göra ett gott försök iallafall helt klart :-)
Till kvällsfika blire väl en sketen banan och en torr kopp te... Men så äre. Vill man vara fin får man lida pin!! :-)


Lite bilder på mina skitsöta ungar :-D Ja... självklart min skitsöta sambo oxå ;-)


´
Japp! Mina kids gillar å va näck




Surläpparna


Det är svårt å ta en bra bild på två kids som sitter och flaxar vilt hela tiden....






Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Åh åh va det e skönt å va naken!



Diggar sängkammar blicken på sambon i övre bilden :D



2 ton it is nu kör vi weeeooooooo

2011-04-01 @ 19:08:26
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Såklart dom gillar att va nakna! Det är ju Peter som är pappa :P

2011-04-01 @ 19:13:33
Postat av: Petra

Ja du måste nog tyvärr gå och knäcka lite för att bli helt bra du med. Jag hade aldrig blivit bra så snabbt annars. Fick knäcka det sista idag! Dyrt, men hälsan går först.

2011-04-01 @ 20:44:47
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0