Phuäw.....

Fifan... Nu börjar nätterna VERKLIGEn slita på mig. på riktigt! Inatt storgrät jag faktiskt....
I några dagar går det bra ändå. Men fan... nu är det rejäl ångest. :-( Tur att min älskade blivande låter mig sova på helgmornarna. PUSSSSS!!!

Stundande dop till helgen och jag har svårt å känna att det ska bli kul. Mest bara "Fan va skönt när det är över..." Är det rätt de?! Efter dopet ska bröllopsbestyren sätta igång oxå. Jag vet inte... Ingen av oss känner direkt för det heller faktiskt. Är DET rätt då?! Vi är bara FÖR trötta för att orka nånting alls. Inte ens det som faktiskt ÄR kul.

Jaja... alltid är det nått. Trött, sjuk, trött, sjuk....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0