Kan nån hjälpa mig

Det här med att ta hand om tre barn och ta hand om sig själv samtidigt... Hur gör man??!!
Tre barn och jag har fortfarande inte fattat HUR!
Hur i allsindar ska jag grejja att gå ner i vikt till slutet av april. Och hur fasen ska jag klara av å deffa så man vågar ens visa sig i bikini till sommaren? Det är sjuka barn heeeela tiden. Får jag 5 minuter över när jag KAN få sätta mig ner en stund så måste jag bara få göra det. När klockan blir 20 och alla barnen sover skulle jag själv kunna somna ståendes. Och är det inte barnen som är sjuka så är det jag som är sjuk.
Folk säger åt mig att man får ta sig i kragen och gå iväg fast man är trött. mm.... Den som får vandra i mina skor ett par dagar säger nog inte samma sak därefter. Och det här med mat... när jag knappt hinner gå på toaletten. hur ska jag kunna äta bra och rätt? Det enklaste kanske är å skita helt i å äta. Flytade föda helt enkelt....


Snälla rara, kan NÅGON tala om för mig hur jag ska bära mig åt?!



Kommentarer
Postat av: sandra

Nej tyvär.... tre barn och jag har inte heller fattat hur!! Vi kan hjälpa varandra :)



Kraaam

2011-04-07 @ 15:03:46
Postat av: Anonym

Jag har inte fattat hur fast jag inte har nå barn alls;).



Men jag tror mycket på att sätta realistiska mål. Utifrån det du beskriver i texten här så kanske du ska sänka kraven på dig själv. Det finns ju en anledning till att du inte hinner. Kanske kan va värt att ligga 2 veckor i vassen istället för att stressa och må dåligt varje dag över detta. Sen är ju du en av de snyggaste tjejerna på denna jord i vilket fall;) kram

2011-04-07 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0