Det kommer bli en härlig helg

En skön förmiddagspromenad med barnen så att dom fick somna. Medans dom sov passade jag på att ta mig en löprunda och Peter lagade lunch.
Efter det tog jag både Theo och Agnes med mig och åkte hem till Petra B för att avnjuta en supergod fika bestående av bullar och tobleronetårta! Jättebra efter en löprunda.... eller inte. ja jag vet att jag är dålig!! :-P

Till middag blev det grillad kotlett, lök och majskolvar. Dä ä gött mä grillat! :-P
Just nu sover dom små kidsen. Jag, Peter och Rasmus tittar på Harry potter och myser :-)
Snart ska även Rasmus sova. Då blire lite vuxentajm med en film och kanske en öl eller två :-)

Glad påsk på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0