Bvc och Linköping

Bvc kl 11.30 för att göra 5 månaders vaccinationen som inte blev av den 24/3 eftersom hon hade feber.
Gick väl sådär... Hon blev tokledsen såklart. Men det gick över rätt så fort ändå tycker jag.
Vikt: 7625 gram och 68 cm lång. Så hon har gått upp jättebra i vikt på kort tid nu :-)

Nu har även mammsen och pappsen anlänt för att hjälpa Peter medan jag drar till Linköping ett par dagar i jobbsyfte. Har precis packat klart så nu sitter jag här med jordens ångest och klump i magen.
Jag ska alltså åka ifrån mina småttingar!!?? :-O Oboy... det kändes som en bra idé när jag tackade ja.
Såklart kommer det bli jättekul att se allt nytt och att få jobba lite igen. Och ångesten kommer säkert gå över.
Men satan i gatan vad jag kommer sakna mina godingar! Blää va hemmakär man blir då!

Får se om det blir någe bloggande från Linköping. Annars är jag åter torsdag kväll :-)

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0