trött som en mört

Efter mitt lilla damp inslag i familjen igår så hoppades man ju såklart på en god natts sömn.
Men ja vet inte ja......  5 st toalettbesök mellan kl 23-03 inatt. Runt 3.30 vaknade Theo och hade väldiga problem att somna om. Till slut fick vi ge honom välling och då slocknade han efter en stunds vridande och vändande.
runt 4.30 var det dags för nästa uppvaknande. Då kom Rasmus in och undrade när det var morgon. Trots att jag sa åt honom 4 ggr att det var mitt i natten och att han skulle gå och lägga sig igen så tjatade han vidare om "men när är det morgon?" Till slut fick jag lov å ryta i ordentligt.
Kl 5.55 fick hela familjen ett brutalt uppvaknande av Peters telefon som har JORDENS mest jävla irriterande signal och på högsta volym dessutom. Theo studsade upp och nästan grät för han blev så rädd.

Fy fan för den här natten! Som ni fattar.... inte mycket sömn alls. Jag har minst sagt fysisk smärta i kroppen idag pga trötthet.

Godmorgon.......

//Dagens kaffetorsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0