Rapport

Imorse strax efter kl 9 fick jag en till rapport från dagis. Idag hade fröknarna sagt till Theo att "vinka nu hej då till pappa". Och Peter fick en smärre chock och en liten klump i halsen gissar jag på :-P
Han fick så fint lämna Theo vid 9 och sen lunka hemåt igen. Hämtas igen kl 14 om inte personalen ringer förståss då :-) Stackars Peter. hihihi  Måste varit jobbigt att bara gå därifrån.

Än så länge har inget telefonsamtal kommit från personalen iallafall och nu är det sovdags på dagis. Får se hur det går utan Peter. hihi
Väntar med spänning under dagen på att få höra hur det gått sen :-)
Imorgon tror jag att jag tar och slutar lite tidigare och åker dit för att träffa personalen och få se lite hur allt ser ut och går till :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0