jag är konstig....


Jag har fått en sån där knäpp graviditetsgrej.... Och den här är inte lite knäpp bara. Vette fasen om jag vågar berätta det ens.... När jag sa det till Peter igår stirrade han bara på mig ungefär som att jag var totalt sinnessjuk. Och sen bara ruskade han på huvudet.

Jo... Ni vet... En del gravida kan få sådär att dom äter murbruk och sånna där konstigheter.
Jag får cravings efter källarlukt!! Ja jag veeet! Jag är knäpp! Men jag kan sitta på jobbet och så får jag nästan panik för jag måste känna den där lukten. Får jordens craving efter det. Det går inte att beskriva ens. Så har det varit nu i några dagar här..... Riktigt wierd faktiskt. Undra vad min kropp har brist på för en sån grej... :-/


Kommentarer
Postat av: Petra

haha! Sjukt! Bra det är lukten du är ute efter så du inte stoppar i dig nått så konstigt :)

2010-09-16 @ 09:17:42
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0