Dagens I-landsproblem?

Satt i godan ro och läste om servrar och sånt där grejjs... Ja man måste göra det när man pysslar med det jag gör :-P
När jag får informationen av en kollega bredvid mig att imorrn är sista dagen för 50 öringen minsann!
SHIT va skönt att det försvinner ännu ett mynt är min första reaktion!

Men sen till den extremt viktiga och stora frågan! Om något tex kostar 9.50, hur avrundas det då...  Blir det 9 kr eller 10 kr???

Mmmmmmm just de!!! Sug på den ni!  ;-)


//Uttråkad?


Kommentarer
Postat av: Sofie

0,50 avrundas alltid uppåt :P

Så isf blir det dyrare..

2010-09-29 @ 11:05:18
Postat av: Johan

Klart att blir dyrare, det är väl alltid vanligt folk som får betala gräddhyllans reformer ;)

2010-09-29 @ 17:40:32
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0