Att få sova

Inte mycket sömn inatt inte. Men det berodde enbart på mig själv och ingen annan. en illamående attack utan dess like. Jag stod till och med på toaletten och var säker på att jag skulle spy när som helst. Håren stod rakt upp på hela kroppen. Man får väl dra till med en vild gissning att bebis ligger på någe sätt i magen som ställer till det såhär för mig. Attack är väl kanske inte rätt ord heller eftersom jag låg i fosterställning i sängen minst 1 timma inatt oxå och hoppades jag skulle slippa kräkas. När väl illamåendet gått över och jag fick somna så börjar då mina små kiss stunder istället. Om man räknar från nån gång inatt när jag äntligen fick somna så var det nog bara 3 ggr. Rätt bra ändå ....... Kl 3 vaknade Theo och kom över till oss. Ptja... varför ska man sova för? Onödigt.....

Det är ju lite roligt att ens kropp inte ens kan låta en få sova när man faktistk FÅR sova. Näe den ska jävlas ett par månader innan det är dags för bebis att komma redan! Skönt att det är torsdag och inte så långt kvar av veckan. Idag är det barnmorskebesök oxå. Rapport om det kommer senare.

By the way är Theo tillbaka till sitt gamla vanliga jag igen :-) Den goa, mysiga, snälla, söta (humöret finns ju dock kvar) underbara Theo :-) Imorse stod han framför ugnen och speglade sig. Höll för båda öronen och sjöng. hihi

Godmorgon!

//trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0