Ångest redan nu.


Har redan ångest för å lämna Theo på dagis imorrn.... Speciellt när han inte verkar må hundra bra heller. Vet inte.. kan inte sätta fingret på vad det är som är fel. Ingen feber och han reagerar inte när vi trycker honom på öronen. Men han är inte sig själv. INte den där pigga och glada killen. Han är hängig och trött och orkar inte lika mycket som vanligt.  Ja vi får se hur han mår imorgon helt enkelt...

Lunch idag med Bjelke och Maria iallafall på kinarestaurangen i söderbacken som jag aldrig minns vad den heter.
MYCKET gott och väldigt trevligt sällskap. :-D Tack å LOV så åt jag precis perfekt mängd. Jag fick inte sån där hemsk andnöd jag brukar få när jag äter bara liiite för mycket. Tyvärr åt ju andra lite för mycket då kanske ;-) Magkatarr är INTE skönt ;-) Hoppas du mår bättre nu Bjelkis ;-)


Som sagt...... ångest för imorgon nu... 7-16 är lååååånga dagar för en sån liten palt som Theo. Hoppas verkligen det kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0