sömn


Sova bra är väl en överdrift å säga att man gjort inatt. Men sovit några timmar har jag minsan gjort. Tillräckligt för att inte känna mig överkörd av tåget idag iallafall :-D
Värre är det nog med älskade Peter som ryckte till varje gång Theo hostade inatt (vilket var ett antal gånger...) kastade sig upp och bokstavligt talade tog några snabba löpsprång in till honom. Så jag tar en vild gissning på att han är rejält jäkla trött idag stackarn. Och han som åkte iväg och jobbade för en stund sedan.... uscha.
Själv passar jag på att sitta hemma och jobba idag. Ibland går det ju bra att göra det tack å lov :-) Och det händer i stort sett aldrig att jag gör det så idag unnar jag mig den lyxen :-)

Godmorgon mina vänner :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0