Sardinburk


Jorå, hon låg i sin säng fram till 1:15 när hon ville ha mat. Strax efter det kom Theo oxå. Så jag har legat som en sardin 5 timmar i sträck inatt. Totalt inklämd mellan Theo och Agnes.
Den värken jag hade i kroppen när jag vaknade.... Å inte kan man skylla på barnen att man sovit dåligt heller direkt. För dom har ju sovit.

*gäääääääääääääääääääääsp*

Idag ska iallafall Theo vara på dagis mellan 9-14. Han får igentligen gå fulltid första månaden efter man fått barn. Men varför ska han göra det när han kan få vara hemma med oss och tillfriskna ordentligt istället. Men vi tänkte en dag denna vecka och 1 lr 2 dagar nästa vecka. Så han inte glömmer bort det helt. För sen när Peter börjar jobba tänkte jag iallafall ha honom där ti-to mellan 9-14.
SÅ, idag ska vi åka ner på stan och göra en massa ärenden och inhandla allt vi behöver ha. Lika bra att passa på.

Får se när lilla madam här behagar vakna och äta bara.......


Kommentarer
Postat av: Paulina B

Låt honom gå på dagis så du 1. får återhämta dig o sova när Agnes sover. 2. leka o ha roligt istället för att driva ammande trötta mamman till vanvett m hyss =)

kram!!!!

2010-10-27 @ 10:51:51
Postat av: Petra

Jag håller med. Hade inte Agnes funnits hade han ju gått på dagis. Å du kommer behöva den vila du kan få. Han har ju ändå jätteroligt på dagis! Så slipper han se vad mycket uppmärksamhet Agnes kräver med.

2010-10-27 @ 11:19:44
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0