Nytt besök hos barnmorskan

V 37  (36+6)

Vikt: +14 kg sedan inskrivningen
BT: 140/85
Socker: 5,1
Hjärljud: 150-160 slag/minut
Magmått: 35 cm
Bebis läge: Ruckbar

Pga mitt höga blodtryck jag haft dom senaste tre gångerna så vill hon ha lite koll på mig så jag ska dit nästa vecka igen och kolla. Känns väl liiiite jobbigt å ränna där kan jag känna..... Jag känner mig ju okej förutom att jag är trött så. Men det är väl bra att dom vill hålla koll antar jag :-)

Jag frågade barnmorskan om hon trodde det var en stor bebis. Hon kände, klämde å hade sig och till slut sa hon att hon inte trodde det. Det kändes som en normal bebis. Kanske som förra gången :-) Kändes VÄLDIGT skönt å höra :-P
Hon tyckte inte att jag hade så värst mycket överflöd på magen och att man kunde känna bebise bra. Så hon förstod inte var all vikt hade satt sig. Joru, den har satt sig på arslet! sa jag. Och så skrattade vi båda två. hihihi


//Glad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0