Något måste göras

Jag vet inte vad, men nått måste göras. För just nu är vi totalt knäckta hela familjen.
Varken jag eller Peter har sovit mer än ca 2 timmar totalt per natt i över en veckas tid nu. Nu börjar det verkligen ta ut sin rätt. Imorse blev det störtgrin från min sida av total utmattning och känslan av att det här kommer jag aldrig att klara.....
Theo har ögoninflamation och nu verkar det som att öronen blivit utsatta igen :-( varje natt i en veckas tid har han vaknat runt 3 och varit vaken 2 timmar. tidigare delen av natten ränner jag på toa, har förvärkar eller ont på annat sätt så jag inte sover något. Sen vaknar gossen kl 6 för att vilja stiga upp. :-(
Nu funkar det verkligen inte längre... Både jag och Peter är knäckta. Något måste göras, men vad.
Hjälp av släkt? Sova i annat rum varannan natt? Jag vet inte.... jag är för trött för att tänka. Jag är för trött för att göra nånting.

Imorse startade Theo dagen med att skrika i 2 timmar. Tills jag till slut efter massor av bärande fick honom att somna runt 8. Vaknade själv av onda sammandragningar runt 10. och en stund senare vaknade Theo.
Skrik skrik och åter skrik igen.  Bära, bära, bära och bära . Bråk och bråk hela jäkla tiden. Inte en lugn stund.
jag vet allvarligt inte vad jag ska göra just nu.
Helst vill jag bara ge upp och sätta mig i ett hörn och gråta :-(

Kommentarer
Postat av: Petra

Kan boka en flygbiljett till Theo hit, så kan han få vara hos moster Petra en vecka eller 2 :)

2010-10-19 @ 11:51:39
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0