Familjemyslördag

Eftersom Peter vaknade och var sjuk så släppte han för dagen allt som hette rusta badrum. Vi tog oss en riktigt skön och lugn slapparmorgon. Efter lunch gjorde vi oss iordning och gick ut för å mysa i höstvädret.























När vi kom hem gjorde jag och Rasmus iordning oss för vårt biobesök. Bion som sågs var Marmaduke och den va SKITROLIG! :-) Jag tror föräldrarna skrattade mer än barnen. hihi





Söndag idag och nya planer står på schemat. Peter måste hålla på lite med badrummet så jag tar med mig Theo, Rasmus och en kompis till honom och drar till leklandet ett par timmar :-) Fundelilerar väl kanske liiiite hur jag ska orka.... Det är bara å hålla tummarna för att Theo inte vill krypa omkring i den stora borgen för där kommer jag inte fram längre i min storlek :-P

Ha en kanoners dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0