Det hjälper ju fan inte!!


Eftersom jag ska till barnmorskan idag så ställde jag mig på vågen imorse. Bara för å kolla liksom. 2 jävla kg plus på två veckor!!!!! :-O  Och jag som lovade mig själv att skita i vikten den här gången. Men 2 kg på två veckor!!
Jag fattar fanimej inte vart det kommer ifrån heller! Jag som proppar i mig frukt om dagarna för att inte äta en massa onyttigt. Jag som var sekunder ifrån att köpa godis och smocka i mig igår men hejdade mig.

Tala gärna om för mig exakt VAD som är så jäkla dåligt med att äta såhär:

Frukost: Yoghurt och musli. Två fullkornssmörgåsar med kalkon på och 1 kopp kaffe.
Lunch: Halv tallrik med mat (Gårdagens middag) med sallad till
Mellis: Äter säkert ett äpple och 1 banan under eftermiddagen.
Middag: vanlig husmanskost. Inga mängder, typ halv tallrik och sallad till om det finns.
Kvälls: Ibland frukter i en tallrik. Ibland ett par smörgåsar eller en tallrik yoghurt.

Känns ju som man lika gärna kan skita i å försöka vara duktig när man ändå dundrar upp i vikt! kan lika gärna köpa mig en jumbo påse med smågodis å sopa i mig i bilen på vägen till Kolbäck idag då!!


GRRRR!!!!!

//Ska man måste svälta sig själv för å inte gå upp i vikt!!!!



Kommentarer
Postat av: sussic

Allt som man äter ska ju förbrännas! även nyttiga saker kan man bli fet av! Försök att strunta i vikten! Det gjorde jag både med Liam och Linn... Gick upp nånstans mellan 20-25 pannor!;) gott var det. Har inte riktigt fått bort allt ännu men trivs änndå;)

Du har resten av dit liv sedan å gå ner dessa ynka kilon du har gått upp nu! Ät, njut och må bra.... det är eventuellt sista graviditeten....så se till att bara var så underbar som gravida kan! Många kramar svägerskan Du är otroligt fin (bara så att du vet)

2010-10-01 @ 09:27:10
Postat av: Kristin

Taaaack för lugnande ord :-) Jag ska nog ta och följa dom tror jag :-) Kraaaam

2010-10-01 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0