Hej mitt vinterland

Inte mycket sömn inatt igen. Eftersom Theo har feber så har han inte kommit till ro alls i sin säng. utan har legat mellan oss hela natten. Dvs mamma Kristin har inte fått en blund mellan amningarna.....
Men... konstigt nog så har jag vant mig vid att inte sova. Även om det såklart är jobbigt så känns det ändå hanterbart just nu. Hormonerna hjälper mig på traven. :-)

Vi vaknade iallafall till ett snöigt vinterland med -4 grader imorse :-) När Theo hade sovit en stund på fm och ätit lite lunch så gav vi oss ut i snön för att leka ett par timmar :-) Vi njöt nog allihopa tror jag :-)










Gamla slitna morsan... Det sätter sina spår å ha tre kids ;-)


Kommentarer
Postat av: Mirre

Snyggaste trebarnsmorsan jag har sett!! =)

2010-11-18 @ 18:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0