tror att allt är klart

Nu TROR jag allt är ordnat som ligger på oss inför morgondagens bröllop.
Toastmaster och toastmadame är ett stort ansvar men jättekul oxå :-) Och jag vill verkligen att deras dag ska bli helt perfekt :-)
Allt är inte packat ännu tyvärr... Det har inte funnits tid för det. Så jag hoppas innerligt att jag inte glömmer något imorgon. För det FÅR jag bara inte göra. Glömmer jag fel grej så skiter sig allt.

Sista arbetsdagen idag var det iallafall. Jag åkte hem redan runt 14.30 för jag hade det så pass lugnt. Jobbade undan allt å förmiddagen så jag skulle kunna åka hem.
Efter allt stökande inför morgondagen så är iallafall jag totalt slut. Så nu blir det nog faktiskt sängen.
Alla timmar vi kan få behövs. För det blir en tidig start mot Norrtälje imorgon.

Återkommer på söndag med lite bilder och annat :-)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0