Örebro

Satt och tyckte extremt synd om mig själv igår på hotellrummet. Tyckte verkligen att jag var värd en påse gott och blandat och en loka. :-P Kikade på lite tv och kunde väl somna iallafall runt 23 taget.
Men som vanligt har jag svårt att sova bra på ett annat ställe första natten. Jag vrider och vänder på mig och vaknar stup i kvarten. Och kl 6 imorse som en klocka slog jag upp ögonen och tänkte att nu är Theo vaken :-)
 
Kl 7 fick jag ett sms med frågan om jag var vaken. Sen ringde Peter och berättade att Theo slagit upp ögonen 4.48 imorse redan! Då får man nästan dåligt samvete för att man legat här och sovit ostört hela natten....
Jag vet ju vilken lång dag det kommer bli.
Iallafall så fick jag vara med på telefonen när Theo klappade händerna för första gången :-) Sötnosen! Nu börjar det hända lite grejjer igen. Samma sak som igår morse när han satt och sa "bapp" hela tiden och pekade på sin natt. hihi

Snart blir det spännande utbildning hela dagen. Ska bli skoj att se. Hoppas allergin håller sig i schakt idag så jag slipper få huvudvärk bara..... vi får se.
Och ikväll blir det dejt med Tiiiiiiniiiis!! Ska bli så kul! Har inte sett henne sen Theo föddes. Snart 11 månader sedan. Herregud!! 11 månader....



Man måste ju älska en sak med hela den här grejjen iallafall. Och det är ju hotellfrullen! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0