Idag blev jag besviken....

Idag blev jag besviken. Så besviken att jag helt tappade sugen för allt.... Ville helst bara åka hem och lägga mig i sängen. Just nu känns saker bättre, men jag är fortfarande ledsen och har ingen matlust alls....

När man har tokfestat en HEL dag och en HEL natt tillssammans. Så kan man tycka att man borde vara nöjd ett tag framöver.
Så när man får höra att någon börjat om igen med drickandet dagen efter och helt glömt bort eller struntat i planerna att komma hem på kvällen. Så känns det...... Åtminstonne när man inte träffats på en hel vecka innan.
Nu kanske jag överdriver med mina hormoner... Men just nu känner jag mig ledsen och luften har gått ur mig.
Jag behöver sova tror jag....

Kommentarer
Postat av: Lindah

KRAM

2010-05-08 @ 19:03:35
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0